Holaaa! - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Holaaa! - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Holaaa!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 April 2011 | Spanje, Cala d'Or

Holaaa!!
Hoe is het daar in Nederland? Ik hoorde alweer dat jullie regen hebben, maar dan van zonnestralen. Echt fijn dat het zulk lekker weer in Nederland is.
Maarrr hier is het ook heerlijk :D Het is hier erg leuk. Mallorca is een groen eiland met niet heel veel bergen. Dus toen ik hier landen met het vliegtuig dacht ik echt dat ik weer terug in Nederland was. Maar toen ik eenmaal uit het vliegtuig was en rond reed in mijn eigen autotje (een toyota aygo, zie de foto’s ;) ) is het toch wel mooi hier. Alleen is het erg anders dan ik gewend ben in Griekenland. Ik heb meer het idee dat ik hier in Frankrijk ben. De eerste dag zijn we gelijk naar mijn appartementje gegaan. Ik woon alleen in Cala d’or, dit betekend ook letterlijk gouden baai. Nou en dat klopt ook echt, er zijn hier erg mooie baaien en ik woon er bij één op 2 minuten afstand lopen vandaan :D:D Heeeeel vervelend. Ik woon ook midden in het centrum, dus ook 2 minuten loopafstand van de barren, ook heeeeel vervelend ;) Maar het is verder niet luidruchtig, dus ik zit echt op een topplaats! Ik heb ook een leuk appartementje voor mijzelf met zelfs een wasmachine. Dat had ik wel gemist de afgelopen twee jaar. Ik heb al lekker een hoop wassen gedraaid, want was nu lekker wanneer ik zin heb en hoef niet meer naar mijn vader te luisteren hahahahha!!
We zitten hier trouwens met 5 personen van Oad reizen, 3 zitten er in het zuiden, 1 in het noorden en ik in het oosten. Ik heb dus al veel hotels gezocht en rondjes gereden om het hier te leren kennen. En uiteraard zoals elk jaar hebben we ook al een hoop excursies gedaan om het eiland te leren kennen. De eerste excursie die we hebben gedaan is de verassingsexcursie. Die heet ook echt zo en zo moeten we hem ook verkopen aan de gasten. Maar het is een leuke dagtocht die met de bus door het eiland gaat. We zijn toen o.a. naar een parelfabriek gegaan en naar een groot mooi landhuis. De tweede excursie die we hebben gedaan heet de grotten van Hams en Drach. Dit zijn erg mooie grotten, waar ook een klein muziekconcert wordt gegeven van Mozart. Dit was erg mooi vanwege het geluid in de grot. Ook was er in één van de grotten een heel groot meer, waar ze met verlichte bootjes door heen vaarde en waar je zelf ook nog eens stukje in mee mocht. We hebben ook nog een eilandtour gedaan. Toen zijn we ook met verschillende transportmiddelen door het eiland heen gegaan. We gingen eerst met de bus, toen met de boot, tram en de trein. Dus dat was erg leuk voor de afwisseling. Ook zijn er hier een heleboel markten op het eiland. Elke dag is er wel ergens een markt en vandaag zijn we ook naar een markt geweest, dus dat was heel gezellig.
Morgen ga ik naar mijn hotels en mag ik eindelijk mijn mooie nieuwe uniform aan jeeeeej!! Foto’s zal ik snel maken van mijn uniform (ontworpen door Mart visser jaaaahaaaa!!) . De eerste gasten komen 29april, maar eerst nog even verder hier het eiland ondekken en daar horen natuurlijk ook de barren in Cala d’or bij ;)
Ik heb ook collega’s van Sunweb en Sudtours ontmoet hier en die zijn erg gezellig en die houden ook zeker van een borrel . Ik heb echt een goed gevoel en denk zeker dat het hier wel goed komt deze zomer!!

Tot de volgende keer weer.

Dikke knuffel,
Sanne

  • 20 April 2011 - 16:20

    Bobo:

    Hej Panne
    Ik zie het al weer:P dat wordt weer feesten deze zomer:P. Nou ik ga het weer volgen hoor. leuke foto's al en mooie ook:D

    Groetjes Bobo

  • 20 April 2011 - 19:36

    Mam:

    Wat een heerlijke foto's... mijn camera kriebelt al hihihihihihi. Liefs en wat zonnestralen van ons

  • 20 April 2011 - 19:37

    Tante AMB:

    Wat heb jij toch een vreeeeeeselijke baan. Écht een rot leven zo te zien!!!!!!!!!
    Zal ik deze last van je overnemen?

  • 20 April 2011 - 23:31

    Noukel:

    Nou sannn klinkt als een erg goed begin van een mooie zomer! je foto's zien er ook echt leuk uit! Geniet ervan! En ben natuurlijk benieuwd naar foto's van je nieuwe uniform, en hoe het nachtleven er aan toe gaat daar!

    Liefss

  • 21 April 2011 - 06:16

    Florina:

    Hi Sanne,

    Klinkt echt helemaal leuk, goeie locatie, mooie stranden en rotsen (echt mooie foto's!), mooi appartement, verrassende excursies.. Hier schijnt de zon volop en het schijnt van het weekend wel over de 25 graden te gaan:D

    xx Florina

  • 21 April 2011 - 08:48

    Merijn:

    GELEZEN.

  • 21 April 2011 - 08:51

    Merijn:

    Hey Boefjeeke!!

    Wat mooi allemaal en wat goed dat je het zo naar je zin hebt! :D
    Ik heb met open mond gekeken naar je foto,s wat een landschap zeg, nu heb ik nog meer zin om te komen!! Echt een superleuk appartementenje ook! Ik ben de dagen al aan het aftellen! Ook superleuk dat je al die excursies allemaal al krijgt, denk je dat je een optreden kunt regelen in die grotten voor mij ;) Hier is het idd ook heerlijk weer, ik ben GODNONDEJU alweer verbrand! En ik hou u op de hoogte, komt goed ^^ Veel plezier sannnnn!!!!
    xxx

  • 21 April 2011 - 11:55

    Annelies:

    Ik merk het al, je mist iedereen verschrikkelijk..... :)


  • 21 April 2011 - 12:21

    Cindy:

    Sannieeeeee, die Knotsgekke Kaartendagen moeten echt naar Mallorca! Klinkt echt goed allemaal! Ik word er helemaal blij van tussen het kantoorwerk door! Geniet er lekker van daar.

    Liefs!

  • 24 April 2011 - 09:24

    Ada En Hans:

    Wij hebben toch gezegt dat het eiland mooi is, maar het is inderdaad geen griekenland.Ik hoop wel dat je auto zo mooi blijft ,want spanjaarden zijn niet zo zuinig op hun auto ze zitten niet met een deukje meer of minder.

    Groetjes

  • 27 April 2011 - 19:05

    Anne Momberg:

    Heejj Sanne,

    Wat leuk om je verslag te lezen :D
    Lekker een huisje voor alleen en niet meer de berg op hoeven te rijden voor de wasmachine dat is ideaal :P

    Liefs,
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala d'Or

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 58514

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: