Salut! ;) - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Salut! ;) - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Salut! ;)

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 Juli 2011 | Spanje, Cala d'Or

Hallo iedereen!
Hoe is het daar? Ik hoorde dat jullie met dikke truien en met de kachel aan binnen zitten en dat in juli, wat jammer! Het weer is maar raar de laatste tijd. Hier is het gelukkig vrij stabiel en dat betekent lekker veel zon :D
Inmiddels is het hoogseizoen hier begonnen, maar merk ik niet echt dat het hier echt heel veel drukker wordt met mijn gasten. Ik heb wel meerdere problemen met overboekingen van hotels, maar dat valt allemaal nog wel mee. Op straat zie je wel dat het steeds drukker is en ook in de barren. Maar dat betekend natuurlijk ook meer leuke mannen hahaha ;) We gaan nog steeds lekker veel op stap en genieten van het leven hier. Ik lig lekker veel bij het zwembadje van mijn vriendinnen en drink ’s avonds lekker een sangria-tje! Ik ben ook nog een paar avondjes in El Arenal geweest. Dat is het Chersonissos van Mallorca. Daar zie je ook gewoon jongeren met emmers drank met hele lange rietjes erin lopen, die ze gewoon bij de supermarkt kunnen halen. Heel anders dan in het familiedorpje Cala dor waar ik zit. Maar zeker leuk om een paar keer geweest te zijn.

Ik ben een tijdje geleden nog op jeepsafari geweest. Ik heb nu in totaal 4 jeepsafari’s gedaan, maar deze was toch wel de engste tot nu toe. Onze stagiaire van Oad die reed in de jeep, maar op een gegeven moment drukt ze in een haarspeldbocht haar gas in i.p.v de rem. Dus Marja was al bijna uit de jeep gesprongen en ik was al onder de stoel gedoken, omdat we echt even dachten dat we de afgrond in zouden rijden. Maar gelukkig zat de cameraman toevallig net bij ons even in de jeep en heeft die aan de handrem getrokken en was hij de rest van de dag onze held! De rest van de dag hebben we niet echt meer relaxed in de jeep gezeten en waren we erg blij toen we weer bij het eindpunt waren. Gelukkig hebben we ook nog wat mindere enge dingen gedaan en zijn we met het hele Oad team lekker een dagje op een catamaran tocht geweest. Daar hebben we lekker een beetje gelegen op de netten van de boot en gezwommen .
Ik heb hier ook nog een feestdag meegemaakt. Dat heet San Juan en dat is het feest van het licht. Dan gaat iedereen ’s avonds naar het strand en zit daar dan lekker op handdoekjes en kleedjes bij elkaar en iedereen heeft kaarsjes bij of er wordt een vuurtje gestookt. Dan om 12uur dan gaat iedereen hand in hand achteruit de zee in lopen en dan gooien ze lege flessen in de zee met een wens daarin. Wij hebben dat niet gedaan, maar het was echt een hele gezellig avond. Ik had echt even het idee dat ik in de verkeerde tijd was geboren. Ik voelde mij helemaal thuis als hippie zijnde op het strand : )
Verder heb ik de buurtjes uit Arkel nog gezien hier en gezellig wat mee gedronken, die waren in cala dor op vakantie. Vorig jaar waren de buren van de andere kant er en nu de andere buren. Volgens mij krijgen ze gewoon stiekem een gratis vakantie van mijn ouders om mij een beetje hier te komen bespieden hahaha :P
Nou dat was het wel weer voor deze keer. Ik spreek jullie snel weer!
Dikke knuffel,
De hostess

  • 24 Juli 2011 - 17:33

    Mam:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa weer leuke foto's ben weer eens jaloers hoor. hihihihi. op de jeepsafari na dan. zoiets wil ik helemaal niet horen natuurlijk. Enuhhhhh de buren zijn inderdaad door ons gestuurd hihiiihihihihi. niet verder vertellen hoor. XXXXXXXXXXX

  • 25 Juli 2011 - 08:20

    Dieneke:

    hee sanne! nou aan de foto's te zien heb je het goed naar je zin en goed voor elkaar! wij regenen hier de grond in! ik las op facebook dat merijn en gina snel komen leuk hoor! nou geniet ervan! xxxx

  • 25 Juli 2011 - 15:38

    Petra, Robin En Sem:

    Dat klinkt allemaal weer heel erg goed! Geniet ervan.

    Veel liefs van ons

  • 26 Juli 2011 - 12:53

    Hans En Ada:

    Hoi Sanne,

    Wat een spannend verhaal wij hebben in een hotel in El Arenal gezeten daar ging al het verkeer van het vlliegveld doorheen,Wat een pok!!!!!!!herrie,we hebben toen gezegt nooit meer naar Spanje maar we gaan dit jaar weer naar Spanje.

    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala d'Or

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 58509

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: