Eindelijk het is weer zover! :D - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Eindelijk het is weer zover! :D - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Eindelijk het is weer zover! :D

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 April 2011 | Nederland, Arkel

Hallo hallo!

Daar zijn we weeeeer :D
De koffers zijn ingepakt (en overvol)! Morgennacht is het weer zover. Ik ga Nederland weer verlaten en ik ga deze keer 7 maanden naar Mallorca!
Ik moest even wennen dat het deze keer Spanje werd i.p.v Griekenland, maar heb al veel mooie verhalen over Mallorca gehoord en mijn lieve vriendinnetje Marja gaat heeel toevallig ook weer voor Oad werken ook in Mallorca.. Dus het moet wel weer een TOP zomer worden!

Omdat veel van jullie toch commentaar hadden gegeven, dat ik geen verhaaltjes meer schreef op deze site (en jullie het blijkbaar toch nog iedere keer trouw lezen :D ) heb ik mij opnieuw voorgenomen om jullie allemaal weer op de hoogte te houden van mijn leuke avonturen.
Plaatsen jullie dan ook trouw reacties? ;)

Tot snel weer, maar dan vanaf het zonnige Mallorca.

Dikke kuss,
Sanne

  • 11 April 2011 - 19:34

    Mam:

    Heeeeeeeeeeel veel zon, een leuk huisje (met internet aansluiting) maar vooral gezelllige gasten gewenst. Natuurlijk lekker feesten met Marja.

    liefs dikke knuf fijne reis en .................. tot snel

  • 11 April 2011 - 20:11

    Marja:

    Liefste echtgenote!!
    Het is bijnaaaaaaaaaaa zover!! Nog 1 écht nachtje slapen en dan gaan we!
    Ik heb echt onwijs veel zin in deze zomer! Echt zooo0 super super super tof dat we samen gaan!
    Ik zie je woensdag, 04.30 @ de incheckbalie!!

    Dikke kusss! xx

  • 11 April 2011 - 20:19

    Lia:

    Heel,heel veel plezier en heeeeeeel veeeel zon!!!!
    We zien je zeker in juli!!!!!!
    Tot woensdag op Schiphol,

    dikke knuffel,

  • 11 April 2011 - 20:45

    HEiDi:

    Enjoyyyyyyyyyyyyy :) Kan niets anders zeggen! X

  • 11 April 2011 - 21:24

    Florina:

    gelezen;)

  • 11 April 2011 - 21:41

    Sanne:

    Hahahahah Florina heel goed!! Gelezen hahha!
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. En ik zie gewoon hopelijk iedereen van jullie die heeft gereageerd ;)

  • 12 April 2011 - 08:00

    Hanny Vuurens:

    Hoi Sanne, weer heel veel werk, maar vooral ook gewoon plezier gewenst! En ja ik blijf je volgen.

    groetjes

  • 12 April 2011 - 11:07

    Dieneké:

    Tuurlijk volg ik je trouw! En hier een trouw bericht! Xxx

  • 12 April 2011 - 15:18

    Petra En Robin:

    Hoi lieve Sanne,

    Heel veel plezier namens ons en tot over een paar maanden weer maar! Stuur je je adres even door via de mail, dan ontvang je over een aantal weken een leuk kaartje.

    Lief petra en robin

  • 13 April 2011 - 08:04

    Je Tante AMB:

    Hee meis,
    Ga maar weer lekker genieten. Goeie reis en ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes

  • 13 April 2011 - 09:16

    Amanda:

    Hey Panne..

    Natuurlijk ga ik het weer volgen.. Vind de verhalen altijd kei leuk:P. en vond het vorige x heel jammer dat je stopte met je verhalen te schrijven.

    X Bobo

  • 15 April 2011 - 10:27

    Hans En Ada:

    Hoi Sanne,

    Wij wensen jou een fijne tijd toe op Mallorca wij vonden het eiland erg mooi maar wel druk.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arkel

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 58550

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: