Heeeerlijk hier! - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Heeeerlijk hier! - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Heeeerlijk hier!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Mei 2011 | Spanje, Cala d'Or

Holaa lieve allemaal,
Hoe is het daar in het zonnige Nederland? Ik hoor allemaal zulke mooie verhalen van mijn gasten hier. Het is hier gelukkig nu ook heerlijk zonnig. Het heeft even mogen duren, maar het is nu ook eindelijk mooi weer om naar het strand te gaan. Wat ik natuurlijk ook heerlijk al heb gedaan. Ik ben gister voor het eerst in de zee geweest, het was even koud maar daarna erg lekker zoals altijd. Helaas kosten de zonnebedjes hier 5euro per stuk, dus in het kader van de bezuiniging dit jaar ga ik nu maar lekker met een matje in het zand liggen. Gaat ook prima moet ik zeggen.
De eerste gasten zijn inmiddels ook op het eiland gearriveerd. Dat vind ik altijd weer erg leuk. Dan gaat het eigenlijk pas weer beginnen. Ik heb mijn eerste informatiebijeenkomsten er weer op zitten. Dat is ook altijd weer even spannend. Informatiebijeenkomsten geven doe ik natuurlijk al een paar jaar, maar het is toch elke keer weer een ander verhaal wat je verteld. Dus daar moest ik weer even mijn draai in vinden, maar nu gaat het weer helemaal vanzelf. De gasten die hier in Spanje komen, zijn toch net weer even iets anders dan de gasten in Griekenland. Natuurlijk zat ik vorig jaar in Chersonissos dus had ik veel met jongeren te maken. Nu heb ik allemaal gezellige stelletjes en families. Maar het zijn toch ander soort Nederlanders lijkt het wel. Maar verder zijn de gasten wel gewoon aardig en nog niet heel lastig hahaha.
Ik heb het nog niet heel druk met de gasten, dus heb nog lekker te tijd om het eiland verder te ontdekken. Ik ben inmiddels weer op verschillende plaatsen geweest. Onder andere helemaal in het uiterste puntje van het noorden, maar ook in het zuiden. We hebben hier ook veel verschillende parken voor de kinderen. Er is een groot aquarium, daar ben ik ook geweest dat was echt een tijd geleden dat ik in een aquarium was geweest dus dat was weer leuk. Er is ook een soort verkleind dolfinarium met dolfijnenshows ook nice! Verder is er ook een klein safaripark, eigenlijk een soort van Beekse Bergen. Ik kon ook met mijn eigen auto door het safaripark heen rijden, toen had ik nog één of andere snotaap op het dak van mijn auto zitten en ik kan je één dingen zeggen, die aap had ze nagels niet geknipt…. Dus daar gaat mijn eigen risico, maar dat komt wel goed!!
Uiteraard heb ik ook ’s avonds niet stil gezeten hier in Cala d’or. Er zijn veel gezellig barretjes hier, waar ik ook vaak te vinden ben. Ook Koninginnedag hebben wij hier goed gevierd. Een beetje jammer is alleen dat ik op zondag elke keer om 5uur s ochtends weer in de bus moet naar de luchthaven. Maar dat overleven we ook wel weer :) Ik ben afgelopen week nog naar een hele leuke dinnershow geweest. Het heet the pirates show en het was echt heel spectaculair met acrobatiek en dans en heeeeele leuke johnny depp look a like mannen hahaha :D
Kortom ik vermaak mij hier nog steeds heel goed!

Dikke kuss en till next time :D

  • 15 Mei 2011 - 20:15

    Sanne De Bruijn :

    PS wat vinden jullie van het mooie nieuwe uniform van OAD?? Ontworpen door Mart Visser himself ;)

  • 15 Mei 2011 - 20:24

    Mam:

    Wat een prachtige baaien!!!!!!!! ik wil ooooooooooook. We zijn al aan het aftellen hoor. tot snel, liefs en een dikke dikke knuf

  • 15 Mei 2011 - 20:25

    Bobo:

    Hej Panne...
    Had er helemaal overheen gekeken op hyves:P maar heb je verhaaltje gelezen en je foto's bekeken. leuke uniformen het heeft wel iets. Ziet er goed uit. Leuk om je verhalen te lezen over wat je allemaal uitspookt daaro:P..

    X Bobo

  • 15 Mei 2011 - 20:27

    Mam :

    o,ja uniformen staan super:-)

  • 16 Mei 2011 - 11:19

    Gappie:

    Leuk verhaal weer gappestientje!
    Leuke foto's ook. Dat jurkje is inderdaad leuk. Have fun daar!!!


  • 16 Mei 2011 - 12:20

    HEiDi:

    Hi Sanne,
    Klinkt weer goed allemaal. Dat oranje haar staat je goed, maar het uniform nog beter ;) Mooi hoor. Have fun daar. Kus vanaf de overkant!

  • 16 Mei 2011 - 15:44

    Barry Batsbak:

    Godnondeju wat een fijne uniformpjes hebben jullie toch!, ik ben ook echt aan het aftellen!!! SUperleuk dat je weer even een verhaaltje hebt geschreven :D, die baai is echt!! <3

    Groetjessss

  • 19 Mei 2011 - 10:03

    Hans En Ada:

    Hoi Sanne,

    We hebben je verhaal gelezen.
    groetjes

  • 20 Mei 2011 - 12:23

    Florina:

    Hi!

    Klinkt weer leuk allemaal! Lekker dat je al de zee in ben geweest:) En inderdaad hele leuke uniforms!

    x Florina

  • 24 Mei 2011 - 08:16

    Je Tante:

    Hey meis, Fijn dat je het naar je zin hebt. Het ziet er leuk uit op de foto's.
    Ik kijk uit naar verdere reisverslagen.

    Groetjes van mij en Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala d'Or

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 58510

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: