Hola Hola - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Hola Hola - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Hola Hola

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Juni 2011 | Spanje, Cala d'Or

Hallo lieve allemaal,

Daar was ik weer! Het is volgens mij nog geen maand geleden dat ik iets heb geschreven, maar het lijkt
al of ik weer verhalen heb van een heel jaar :D
Mijn eerste bezoek hier is geweest. Papa en mama zijn lekker twee weekjes bij mij in de casa geweest.
Het is helaas de laatste tijd een beetje raar geweest hier op Mallorca.. De gasten vroegen steeds naar de weersvoorspelingen.
En op en gegeven moment was er gewoon echt geen touw meer op te trekken, dat ik echt gewoon tegen de gasten zei: Kijk 's morgens maar gewoon uit uw raam en dan weet u het. Gelukkig was maar een paar dagen slecht weer toen papa en mama er waren. We hebben veel gezellige en leuke dingen gedaan ik had gelukkig veel vrije tijd voor ze. Af en toe was ik zelfs blij als ik weer even mocht werken hahhaa. We zijn naar het noorden van het eiland geweest
daar was ik nog niet eerder geweest. Daar was een gezellige markt en hebben we over de stadsmuur heen gelopen,wat erg knap was van mama, ze zelfs over twee bruggetjes is gelopen. Wel met ogen dicht en papa en mij fijnknijpend ;)
We zijn ook nog in het westen van het eiland geweest waar het erg bergachtig is en mama in het plaatsje Valdemossa haar
hart kon ophalen wat betreft mooie foto's maken. Ik ben ook nog met mama samen naar de grotten van Drach geweest, mams had nog nooit een grot gezien dus vond het erg mooi. We hebben ook nog een mooie baai tot baai toch gemaakt van een paar uurtjes, waar mama en ik nog bijna de boot hadden gemist. Mama moest nog even plassen maar het duurde zo lang dat papa maar alvast naar de boot was gegaan en mama en ik moesten rennen want de loopplank werd al binnen gehaald. Hihihih nou
dat was lang geleden dat ik mama zo hard heb zien rennen hahahhaa :) Verder hebben we ook lekker thuis op mijn terrasje gezeten en ik woon midden in het centrum, dus papa kon lekker elke dag zijn krantje halen bij de spar op de hoek. Maar niet alleen zijn krantje las hij echt voor het eerst in heel mijn leven dat ik mijn vader een boek heb zien lezen, twee zelfs!
Ik ben nog steeds trots op je pa. Voorbij mijn terrasje komt ook elk uur een toeristentreintje voorbij en aangezien papa elk uur dat treintje zag elke dag, moesten we natuurlijk ook een keer mee met het treintje.
Waar ik woon heb je achter ook een hotel die elke avond liveoptredens organiseren, maar ik hoor dat vanaf mijn terras.
Dus ik weet elke avond alweer welk liedje er komt. Papa liep er ook een keer langs voor het programma en 's avonds zij papa vanavond komt micheal bubbel hahhahaha micheal buble!! Papa's engels is nog beter dan die van de Spanjaarden hier hihihi)
Verder nog heel veel ijsjes gegeten en lekker uiteten geweest. De ene keer gingen we tapas eten wat mama erg lekker vond, de andere keer onbeperkt spare-ribs voor papa!
Verder heb ik hier nog lekker gebbqed met mijn vriendinnen hier bij hun in de tuin bij het zwembad. Erg gezellig!
En Rianne en Ramona zijn kapster geweest voordat ze reisleiding werden, dus hebben we ook lekker een beautyavondje gehouden laatst. Heeel handig moet ik zeggen :D En vandaag zijn we nog heerlijk bij een mooi zwembad geweest wat midden in de rotsen lag, echt prachtig het was een beetje spannende route om te lopen maar wel heel leuk. Verder heb ik het heel gezellig hier, we feesten veel en de Sangria vloeit rijkelijk hihihi.
Nu wachten op het volgende gezellige bezoek van Merijn en Gina in Augustus!!

Tot de volgende keer maar weer.
Dikke kuss,
Sanne

  • 21 Juni 2011 - 20:54

    Florina:

    Wauw!! Helemaal leuk zeg:) al die verhalen, erg leuk om te lezen!! En weer mooie foto's! Fijn dat je het zo naar je zin hebt, en zeker dat je ouders zo gezellig 2 weken konden komen:)
    Geniet maar lekker verder!

    xx Florina

  • 22 Juni 2011 - 07:03

    Gap:

    Gappie!

    Waar is nou dat verhaal over die dode mus in het zwembad????

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met pa en ma. Ben benieuwd of pa echt nog terug komt in augustus.

    xxxxxxxx Gap

  • 22 Juni 2011 - 07:37

    Moeders:

    Hey niet zo opscheppen jij hoor :-) Maar het was inderdaad een heerlijke vakantie. Alleen het bed mis ik niet hihihihi. Wel het primitieve koffie zetten, koken en de ZON en het heerlijke zwembad en de prachtige baaien en..en...enz. Trouwens veeeeel bekende foto's hoor :-) En ik ben jaloers op het zwemmen in het bad tussen de rotsen!!! ik wil oooook.

    Het was heerlijk lief we genieten er nog steeds van. XXXX mam

  • 23 Juni 2011 - 09:52

    August:

    NOg meer zin om te komen, veel meer zin, het ziet er zo mooi uit!! Wat leuk dat je ouders zo langs waren gekomen, maar wie zij je nou dat nog meer kwamen? Wat een lucky basterds zeg......Thanx voor de sexy kaart btwm echt te cool!

    xx dikke knuff

  • 23 Juni 2011 - 12:20

    Hanny Vuurens:

    Hoi Sanne,

    het ziet er allemaal mooi uit en zo te zien en te lezen heb je het goed naar je zin. Steeds weer leuk om jou verslag te lezen.

    groetjes

  • 23 Juni 2011 - 13:44

    Je Tante:

    Hoi Sanne

    Wat een leuke foto's bij dit bericht fijn dat mijn broertje het zo naar zijn zin had hij straald gewoon ,en fijn dat je moeder zo veel gedaan heeft ze heeft het echt naar haar zin gehad.
    groetjes

  • 23 Juni 2011 - 16:24

    Anne Momberg:

    Klinkt allemaal erg gezellig Sanne!!
    Leuk om je verslagen te lezen

  • 14 Juli 2011 - 12:05

    Sandra Randsdorp:

    Ik kan zien dat je het prima naar je zin hebt! Ik mis je wel hoor! zit nu in Italie! Heerlijk hier. Mail je nog wel via Yahoo!

    Liefs en veel knufjes,

    San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala d'Or

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 58527

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: