The city of angels - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu The city of angels - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

The city of angels

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Februari 2012 | Verenigde Staten, Newport Beach

Hallo,

Hier weer eens een verslagje vanuit de USA!

Super bedankt voor alle lieve reacties die ik steeds krijg van iedereen hier en op Facebook! Blijft erg leuk om dat te lezen!

Na mijn vorige verslag ben ik verder gegaan richting LA, maar eerst ben ik nog een nachtje gaan couchsurfen bij een meisje in Santa Monica. Santa Monica was echt super. Het was heerlijk weer en heb daar lekker op een grasveldje gezeten bij het strand en het leek wel zomer. Iedereen was aan t beachvolleyballen, skateboarden, fietsen en ze liepen rond in bikini's. Er was ook een pier met daarop een kermis. Misschien kennen jullie de film wel met Tom Hanks waarin hij klein is en wenst om 40 te worden. De film BIG. Die is daar deels opgenomen. Zo ben ik allerlei locaties tegen gekomen waar films opgenomen zijn. Heel leuk om dat in het echt te zien.
Toen ben ik doorgegaan naar the city of angels, LA! Wat een grote stad is dat. Ik was heel blij dat ik mijn auto had, want alles ligt erg ver uit elkaar. De eerste dag ben ik richting Hollywood Boulevard gegaan, daar is de walk of fame. Daar lopen ook allerlei filmfiguren rond waarmee je op de foto kunt. Ook ben ik toen naar Rodeo drive gegaan. Maar ik ben in geen enkele winkel naar binnen gegaan eigenlijk omdat ik er te normaal uitzag vond ik zelf. Ze noemen dat ook wel het 'pretty woman syndroom'. Er was daar ook een rode loper en er stond allerlei paparazzi klaar, maar heb geen bekende mensen gespot. 's Avonds ben ik gezellig met een Engelse jongen op stap geweest in LA. Toen ik op stap was, toen dacht ik echt, wat ben ik toch een gewoon Nederlands meisje.. De mensen hier in Amerika zijn af en toe echt heel nep en doen zich anders voor. Ze noemen de mensen in LA ook wel Plastics. Er zaten ook veel mensen bij mij in het hostel die beroemd probeerde te worden. Sommige zaten er al 3 maanden of langer.
Ik ben de volgende dag met die engelse jongen samen naar Disneyland geweest. Erg leuk! Wel een stuk kleiner dan in Parijs. Maar als ik dan aan het einde van de dag die Disneyparade aan t kijken ben dan krijg ik helemaal kriebels in mijn buik, zo'n disneyfan ben ik af en toe!
Ik ben ook naar Venice Beach geweest. Venice Beach is een beetje een vage straat aan het strand. Er zijn daar een hele hoop zwervers die zelfgemaakte dingen proberen te verkopen. Ook heb je daar de Marihuana docters. Als je hoofdpijn, rugpijn of wat dan ook hebt, dan kun je daar Marihuana krijgen als geneesmiddel. De dag erna ben ik naar de Universal studio's geweest. Dat was echt heel erg leuk. Daar heb ik natuurlijk de beroemde movietour gedaan, waar je achter de schermen komt en verschillende special effects ziet. Er was ook een atractie genaamd: House of Horror. Nouuu en dat was het ook, pffff! Ik liep daar alleen doorheen, maar op een gegeven moment moest degene voor mij er toch aan geloven om even een schild te vormen voor mij hahhaha, verschrikkelijk!
Vandaag ben ik dan eindelijk naar het punt geweest waar je het hollywoodsign het beste kan zien. Daar had ik ook erg mooi uitzicht over de stad. Ook ben ik naar een opname van de Tonight Show geweest met Jay Leno in de NBC studio's. Grace van Will en Grace was daar te gast. Heel leuk om tussen al die uberenthousiaste Amerikanen te zitten.
Op dit moment ben ik aan t couchsurfen bij een groep meiden in Newport Beach. Daarna gaat mijn reis verder richting San Diego.

Dikke knuffel,
Sanne


  • 04 Februari 2012 - 08:48

    Marja:

    Wat een toffe dingen allemaal weer!! Leuke foto's ook San! I love the one with the Hollywood sign!! XX

  • 04 Februari 2012 - 09:17

    Mam :

    Wat een belevenissen !!! je bent een leuke "tourist" hahahahahahaha De foto's zijn ook echt gaaf. Dat tsunami bord weard gewoon. en die sunset wauw. Thunder mountain.... ik wil ooooook.

  • 04 Februari 2012 - 09:18

    Jeroen:

    Gappestienjowww! Ik wordt met de dag jaloerser op je als ik al die rete vette foto's van je zie! Wat een master trip ben jij aan het maken zeg...dammnnn! Denken aan je...xx

  • 04 Februari 2012 - 11:10

    Annelies:

    Oh ik ben zo jaloers! Jay Leno!

    Zeg, van mijn online bevriende Amerikaanse mede adoptieouders moet je echt echt echt een doos Girl Scout Cookies voor me meenemen. Of iig zelf kopen en eten. Het schijnt dat we iets missen hier.... Ze kosten $4,-. Als je ze meeneemt, neem ik tzt iets lekkers/leuks voor je mee uit China (naast een superschattig neefje/nichtje :)). Girls Scouts staan op allerlei openbare plekken te verkopen dus de komende weken moet je er tegen een stel aanlopen. Zoals de Amerikanen me vertelden: "They push it like crack" LOL

    Ben benieuwd naar San Diego!

  • 04 Februari 2012 - 15:01

    Tante Ada:

    Wat een mooie verhalen allemaal ik beleef mijn reis weer opnieuw .Wij zijn een beetje jaloers(geintje)maar Esther en ik zouden heel graag nog een keer gaan.Ben benieuwd naar je volgend verhaal .
    Groetjes

  • 04 Februari 2012 - 22:23

    Anouk:

    waaaahhhh sann echt super leuk!!! echt super mooie foto's en zo te horen vermaak jij je weer Primaaa!!! Geniet er nog van meid!

  • 05 Februari 2012 - 09:36

    Gap:

    Heee Gappestienjoooo!!

    Waaaauuuuwwww!!!! Wat een toffe dingen allemaal!! En die foto's... geweldig!!
    Genietse verderrrrrr xxxx

  • 06 Februari 2012 - 19:34

    Johan :

    hey sanne hoe ist? volgens mij wel goed. ben wel jaloers op jou, geniet er van Gr uit ommen

  • 06 Februari 2012 - 19:54

    Johan:

    hey sanne hoe ist? mooie reis ben je aant maken, ben wel beetje jaloers. veel geluk en geniet er van Gr uit ommen

  • 09 Februari 2012 - 10:08

    Anouschka:

    Wat leuk om allemaal te lezen en de foto's te bekijken.
    Geniet er maar van en ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Liefs, je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 58444

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: