Vegas Baby!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Vegas Baby!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Vegas Baby!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Februari 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hello Hello,

Zooo daar ben ik weer met een hoop nieuwe verhalen over mijn belevenis hier in the USA.

De laatste keer vertelde ik dat het mijn verjaardag was. Die heb ik natuurlijk even goed gevierd. Ik ben een locale bar in gegaan en je moet hier altijd je ID laten zien als je een drankje besteld.. Dus de barman had al snel door dat ik jarig was en de rest van de bar ook :) Ik heb daar een hele aardige Amerikaan ontmoet in de bar, die hikingtochten begeleid in het nationale park Arches en Monument Valley. Hij bood aan om de volgende dag met mij te wandelen in het park. En zo gingen we de volgende dag samen wandelen. Het was even afzien, maar het uitzicht was geweldig!
Toen ben ik vanuit daar richting het nationale park Bryce Canyon gegaan. Dat was echt heeeeel mooi. Ik denk dat dat tot nu toe het mooiste Nationale park is dat ik zover heb gezien. Ik heb daar ook gewandeld, maar het was erg slecht weer. Het was heeel koud en de paden waren ijzig en ook erg modderig. Maar ook dat was weer zeker de moeite waard.
En dan was het eindelijk zover.... VEGAS BABY!!

Wat is dit een waanzinnige stad! The city that never sleeps. En dat klopt voor de volle 100%. Ik ben hier nu 3 dagen en heb mijn ogen uitgekeken! Ik zit hier in een hostel en het hostel organiseerd eens in de zoveel tijd een limoride. En heel toevallig de allereerste avond toen ik hier aankwam was er een limoride. Dus daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Dus wij gingen met ongeveer 20man vanuit het hostel in een Limo! Mijn god! Hij was zooo groot, er zat zelfs een danspaal in hahaha. We zijn over the Strip heen gereden (dat is de boulevard met alle hotels en casino's) en toen zijn we voor de deur afgezet van een Club. Ik miste alleen de rode loper, want verder had ik echt het gevoel of ik in een film zat! Zoals ik mij al heel vaak heb gevoeld hier in Amerika. In de club was een dakterras waar je alle lichten van Las Vegas heel mooi kon zijn. En dat zijn er heeeel veel! Er zijn ook ontzettend mooie shows buiten, zoals de bekende fontijnenshow. Maar er is ook een show waar er een vulkaan zogenaamd uitbarst en van alles. Deze stad heeft echt alles wat je wilt! Iedereen zegt ook steeds: It's vagas baby!
Dag 2 (eigenlijk avond 2, want overdag lig ik vaak op bed om van de avond ervoor bij te komen) ben ik met een aantal mensen uit hostel weer uitgegaan. Toen kwamen we in een viproom terecht en daar waren mensen die sirieus met 1 dollarbiljetten strooiden. Ze hadden een hele stapel en gooide het gewoon in de lucht. Dus ik natuurlijk heel charmant gebukt af en toe.. Je bent Nederlander of niet he ;) Het geld ligt hier letterlijk voor het oprapen in Vegas. Uiteaard heb ik ook wat gegokt alleen nog maar 5 dollar gewonnen... Maar een jongen waar ik mee uit was, had wel 80dollar gewonnen en die wilde het graag vieren dat hij geld had gewonnen. Dus hebben we een fles champagne van 60dollar gedronken hahaha :D
En zo kan ik nog wel even doorgaan hahaha. Avond 3 was al net zo gek eigenlijk. Toen heb ik een hele groep Australiers ontmoet en die hadden een bachelorparty voor een week lang in Vegas. En voor ik het wist zat ik weer voor de tweede keer in drie dagen tijd in een limo samen met 15 jongens uit Australie. He wat vervelend!
Echt ik vind dat iedereen ooit 1 keer in zijn leven in Vegas moet zijn geweest.

Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen, blijk ik hier nog wel een paar dagen. Dus ik ben heel benieuwd wat deze paar dagen mij nog gaan brengen hier in VEGAS!!

Tot de volgende keer maar weer.

• 28 Februari 2012 - 08:56

Mam:

Kind wat fantastish allemaal. Het lijkt wel een rare droom hihihihi want dit kan toch niet allemaal waar zijn. En weer super foto's erbij.

• 28 Februari 2012 - 11:21

Gap:

Ooo Gap je maakt me trots :-) hahaha! Wat maak jij er toch overal een feestje van...
    Ben ook benieuwd naar nog meer foto's, vooral van die 15 leuke Australische jongens natuurlijk :-D

Have fuuuuun nog daar!! VEGAS BABY!!
    Hopelijk win je de jackpot nog een keer!

xxx

• 28 Februari 2012 - 14:43

Anouk:

Sannn

Ik heb er maar één woord voor:
    GE-WEL-DIG!!!!

x

• 29 Februari 2012 - 10:30

Ada En Hans:

Hallo Sanne,
    Je heb weer heel wat beleeft ik heb op de rand van bryce canyon gestaan Esther is wel naar beneden geweest ,de klim was voor mij veelste zwaar.
    Je heb gelijk dat iedereen een keer naar las Vegas moet zijn gewwest wat een fantastiche stad ,wij waren er maar een dag Veeeeeeel te kort.

Gr je oom en tante