Honey! I'm homeee - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Honey! I'm homeee - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Honey! I'm homeee

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Maart 2012 | Nederland, Arkel

Hallo Hallo,

Helaas komt er aan alles een einde, zo ook aan mijn geweldige reis door Amerika.

Maar eerst zal ik nog even vertellen hoe mijn laatste week was. De laatste paar dagen in Las Vegas waren nog geweldig! Ik ben er 7 dagen geweest en ben elke avond op stap gegaan. Mijn lichaam was aan het einde van de week helemaal op. Ik had overal blauwe plekken, spierpijn, schorre stem van het karaoke zingen en zo ontzettend moe.. Het was tijd om Las Vegas te verlaten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een klein traantje moest laten toen ik wegging. Las Vegas is in één woord GEWELDIG! Ik denk dat ik daar over een paar jaar mijn vrijgezellenfeest ga houden ;)

Na Las vegas ben ik richting het Sequoia Nationaal park gegaan. Dat is een park met de één van de grootste bomen van de wereld. Het was echt ontzettend mooi. Het was heel moeilijk om de bomen op de foto te zetten, omdat ze zo ontzettend lang zijn. Ik heb ook nog mijn scoutingherinderingen opgehaald en lekker met één van de bomen geknuffeld :D Alleen zaten er allemaal hele kleine haartjes aan de bomen, dus het leek net of ik van de kapper vandaan kwam met al die haren op mijn t-shirt hahhaa. Ik heb 's avonds nog gecouchsurfd. Ik had het echt heel luxe dit keer. Ik hoefde niet op de bank, maar ik had een eigen slaapkamer en eigen badkamer! Heeerlijk.
Ik ben vanuit Sequoia naar het nationale park Yosemite gegaan. Dat was ook ontzettend mooi. Yosemite is een hele grote vallei, waarin je je heel klein voelt. Overal waar je kijkt komen er watervalletjes uit de rotsen. Echt schitterend!
Overal in het park wordt gewaarschuwd voor bruine beren. Er blijken er een hele hoop te zitten in het park. Dus overal zie je boxen staan, waar je je eten in kunt doen als je blijft kamperen in het park. Je mag ook geen eten in je auto laten liggen, want beren blijken daadwerkelijk je auto in te breken als ze iets zien liggen.
Eerst dacht ik oooh nou ik hoef geen beren te zien als ik aan het wandelen ben. Maar je hoort er zoveel over, dat ik eigenlijk aan het einde van de dag zoiets had van.. Nou kom maar op met die beren, nu wil ik ze zien ook! Maar 'helaas' heb ik er geen gezien.
's Avonds ben ik nog in een heel leuk hostel blijven slapen in de middle of nowhere in het bos. Ze hadden allemaal kleine bungalowtjes die tegen de berg opgebouwd waren, waar de gemengde slaapkamers in zaten. 's Morgens keek ik uit mijn raam en zag ik een mooi riviertje en alleen maar bomen, heel rustgevend ;)
Toen ben ik richting San Francisco gereden. Maar eerst ben ik nog langs de studentenstad Berkeley gereden eb heb ik daar nog even over de mega grote universiteit gelopen. Toen heb ik nog een nachtje aan de Highway 1 geslapen in een hostel met een vuurtoren. Ook weer een erg mooie locatie.
De volgende dag ben ik terug gegaan naar San Fran en het voelde echt al als thuiskomen. Helaas was het erg druk in de stad en kon ik niet terecht in mijn oude hostel, dus heb ik in een ander hostel geslapen. Ik ben uiteraard wel even terug gegaan naar mijn oude hostel om iedereen te zien. Toen ik daar was, merkte ik pas hoeveel verhalen ik heb om te vertellen. Als je rond aan het reizen bent kun je het soms niet bevatten dat je daadwerkelijk aan de rand van de Grand canyon staat. Maar als ik het dan nu aan iedereen vertel, denk ik zelf ook echt.. Wauw dat heb ik gewoon allemaal gedaan!
Ben stiekem toch wel een beetje trots op mijzelf :D

Toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Dus na weer een lange tijd in het vliegtuig en met een tussensstop in Londen, kwam ik aan in Dusseldorf. Daar stond mijn lieve vriendinnetje Marja mij op te wachten.
Toen heerlijk thuis lekker Lasagna gegeten. Eindelijk weer eens iets gezonds eten!

Nu ben ik nog een maandje thuis en dan ga ik weer solo werken voor Oad reizen op het eiland Samos.

Bedankt voor al jullie reacties op deze site en op facebook! Het was erg leuk om dat steeds weer te lezen.

Ik kwam tijdens mijn reis nog een mooie uitspraak tegen..

Don't cry because it's over..
Smile because it happens!

Dat zal ik zeker doen!
Tot het volgende avontuur allemaal.

Liefs, Sanne

  • 10 Maart 2012 - 12:18

    Yvonne:

    Heey Sanne,

    Wat een toffe reis heb je gemaakt!! Geniet nog van je vrije maand en werkse alvast voor daarna.

    Groetjes!

  • 10 Maart 2012 - 17:58

    Anouk:

    Sannn!! Je mag ook zeker trots op jezelf zijn! Echt super gave reis heb je gemaakt en dat helemaal alleen!! Tot zaterdag! liefsss

  • 10 Maart 2012 - 18:16

    Mam:

    Welcome home,
    Dinner is ready dear

  • 11 Maart 2012 - 20:04

    Gap:

    Gappie!!!!

    So glad your home! En je mag er langer dan twee weken over kletsen hoor :-P
    Fijn dat je weer even een maandje in het land bent.
    Hoe lang duurt t nog voor je de fotopresentatie klaar hebt?

    xxx

  • 15 Maart 2012 - 16:04

    Sunanda:

    Hoi Sanne,

    Gaaf dat je zo'n super reis hebt gemaakt :)!
    Geniet nog even van je vrije dagen en op naar het volgende avontuur.

    Spreek je snel weer :)!

    Groetjes Sunanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 760
Totaal aantal bezoekers 58535

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: