Het avontuur gaat weer beginnen - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat weer beginnen - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat weer beginnen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Januari 2012 | Nederland, Arkel

Hallo iedereen,

Daar ben ik weer op mijn waarbenjij.nu.. Alleen nu wordt het een totaal andere reiservaring. Ik ga as donderdag voor 7 weken backpacken door Amerika. Ik ga alleen, maar zal in een hoop hostels slapen. Dus ik denk dat ik een hoop mensen tegen zal komen. Ik vlieg vanaf Dusseldorf naar San Francisco. Daar vandaan ga ik richting Los Angeles en dan door naar Las Vegas en zo weer terug richting San Francisco. Ik ga uiteraard ook nog een heleboel andere plaatsten en nationale parken langs. Ik vind het heel spannend maar heb er vooral super veel zin in!! Ik ga jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte houden via deze site.

So let the aventure begin :D

Groetjes, Sanne

  • 15 Januari 2012 - 11:56

    Mam:

    Geniet van je avontuur

    And if you are lonely... think of this big hug XXXXXXXX

  • 15 Januari 2012 - 12:12

    HEiDi:

    Hi San, dat klinkt gaaf zeg. Super spannend inderdaad, maar weet zeker dat je het tof gaat hebben. Ga je daarna weer als reisleiding aan de slag? Heel veel plezier. X

  • 15 Januari 2012 - 12:33

    Lia:

    Hey Sanne,

    Geniet van dit avontuur,ik ben heeeeeel benieuwd naar alle ervaringen en ga je in de gaten houden....haha..
    Super veel plezier!!!!

  • 15 Januari 2012 - 14:03

    Angélique:

    Heel veel plezier en wij gaan je avonturen volgen. Groetjes van ons allen.

  • 16 Januari 2012 - 08:57

    Anouschka:

    Spanneeeeeend....... Het gaat vast geweldig worden. Veel plezier en hou ons op dehoogte.

  • 16 Januari 2012 - 09:32

    Gap:

    Gappestienjoooooo!

    Wat goed dat je weer een 'waarbenjij.nu' hebt aangemaakt. Je route ken ik al uit m'n hoofd, nu de verhalen er nog bij!!! Ben super benieuwd. Lieve Gap, ik ben echt mega trots (en ook wel een tikkeltje jaloers) op jouw lef!

    Genietse!!!!!!

  • 16 Januari 2012 - 15:07

    Sandra (Zaltbommel):

    Heel veel plezier en ik zal elke dag aan je denken! Denk aan je belofte aan Anoek, Wolf en mij!! Dat je maar veel leuke mensen mag ontmoeten en het heel erg gezellie hebt daar!!!!!

    Liefs,

    Dikke knuffels,

    San

  • 16 Januari 2012 - 18:10

    Bobo:

    hey panne. Veel plezier op je trip... Ik zal je verslagen weer met plezier lezen

  • 18 Januari 2012 - 14:46

    Geilegeena:

    Sanne!

    Ik vind het echt super tof dat je dit gaat doen, en dan nog wel alleen ;) Uit ervaring weet ik dat je tijdens het backpacken sowieso veel toffe mensen gaat ontmoeten...vooral in de hostel :) Van daaruit kun je altijd samen met mensen dingen gaan ondernemen. Ik ga je volgen. Veel plezier :D

    xxx

  • 20 Januari 2012 - 13:20

    Hans En Ada:

    Sanne veel plezier en geniet ervan het is er erg mooi. Esther en ik zijn er ook geweest.
    Gr je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 58541

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: