Hello everyone! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Hello everyone! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Hello everyone!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Augustus 2009 | Griekenland, Athene

Sorry sorry, ik weet het, het is een tijd geleden dat ik wat heb geschreven. Ik heb alweer zoooveel meegemaakt, dat ik er bekant een boek over kan schrijven in plaats van één verhaaltje haha. Ik maak hier altijd zo veel mee in één week, dat het wel een maand lijkt.
Ik heb het in ieder geval nog altijd super naar m’n zin! Het moet nu eigenlijk hoogseizoen zijn voor ons, maar ik heb nog altijd vakantie hier. Het is hier helaas ook door de krisis niet zo druk. Het is nu augustus, maar eigenlijk hadden we het nog drukker in mei dan nu. Maar daar heb ik niet zo heul veul problemen mee. Des te meer tijd voor op het strand! Al moet ik zeggen, dat ik het idee heb dat ik nu gewoon op mijn topbruinheid ben en dat ik niet meer bruiner kan worden. Maar we blijven het natuurlijk altijd nog proberen.

Inmiddels is m’n allerliefste schwessie en gap (Jeroen) langs geweest hier en het was echt SUPER! Echt heeel erg leuk dat ze mij zijn komen opzoeken. Ik had gelukkig ook veel tijd voor ze deze week. Dus we hebben veel gezellige dingen gedaan, maar voornamelijk weer veel bijgekletst en ben ik weer op de hoogte van alle roddels. We hebben ook nog een gezellige beautyavond gehouden en soms voelde het alsof ik zelf op vakantie was, omdat ik deze week af en toe in hun hotel langs kwam en dan lekker op het balkon zat te chillen en naar de liedjes van het animatieteam zat te luisteren. Ook heb ik wat mooie baaien laten zien van Rhodos, maar natuurlijk ook een keer de barstraat. Anouk was jarig op de dinsdag toen ze er waren, maar dat hebben we met z’n alle eens goed gevierd op maandag in de barstraat. Ik had allemaal toeters, ballonnen en een kroontje meegenomen voor Anouk. Heel de barstraat kon dus duidelijk zien dat Anouk wat had te vieren. Dus we kregen overal gratis drankjes aangeboden haaha, balen zeg!
Toen waren we op dinsdag op onze vrije dag naar het waterpark geweest.. Nou echt machtig mooi! Dat was echt zoo leuk, dat ik vorige week nog een keer ben geweest toen de ouders van Anouk op bezoek waren. Er waren 3 glijbanen en die heette kamikaze. Nooouuu ik kan je vertellen, dat was ook echt zo. Bij twee van de glijbanen, kwam je gewoon minimaal een meter van de glijbaan los! Pff! Ik wist dat echt niet, toen ik ging. Eigenlijk stond de rest al zo van… zullen we wel gaan. Maar jawel! We hebben alles gedaan. Dat was ook echt heel erg leuk. Zo leuk dat ik zelfs een derde keer ga als Marcel en Paul langs komen :D Ook komen papa en mama nog langs over een paar weekjes en die komen gezellig bij mij in Koskinou slapen. Dus het wordt nóg veel gezelliger hier op Rhodos, dan dat het al is met die bezoeken :D

Ja het gaat maar door, met het vakantiegevoel hier. Want Anouk en ik hebben hier zelfs een minivakantie kunnen houden. We zijn namelijk 2 dagen naar Turkije in Marmaris geweest. We waren allebei al eens op vakantie geweest in Marmaris, dus dat was wel handig zodat we allebei onze weg wel konden vinden. We gingen ’s middags met de boot over en hadden daar voor 35euries een overnachting in een Oad hotel. Nou we waren er nog geen uur in het hotel of iedereen kon ons al hhahaha. Wij wilde namelijk nog even gaan zwemmen in het zwembad, maar dat mocht niet meer want hij sloot al om 7uur, pff! Maar Anouk en ik zouden hoe dan ook ergens gaan zwemmen natuurlijk. Dus iedereen in de omgeving zat naar ons te kijken, want wij liepen gewoon met onze bikini op straat, opzoek naar een zwembad die nog open was. Pff wij allemaal rondjes gelopen. Op een gegeven moment is het ons dan toch gelukt! Hahhaah en iedereen die ons had zien lopen, begonnen te klappen toen ze ons nat zagen hahahah, dat het ons toch was gelukt :D
Toen hebben we daar natuurlijk ook even de barstraat getest, maar dat was wel ubergaaf daar! Echt een veel grotere barstraat dan hier. Er waren een heleboel clubs die gewoon in de openlucht waren. Het was alleen wel erg duur en er waren overal Nederlanders. Dat vond ik eigenlijk in het algemeen daar, zoveel Nederlanders! Je wordt overal in het Nederlands aangesproken en daar hou ik nooit zo van. Als ik hier op Rhodos zeg: “I’m from Holland” dan zeggen ze: ‘Holland?! How nice” dan voel ik mij altijd nog een beetje bijzonder hihi. Maar na deze minivakantie was het weer even goed tot ons doorgedrongen dat we heel blij zijn dat we op Rhodos zitten. Ik ben echt helemaal verliefd op dit eiland. Dus toen we in de haven aankwamen hadden we echt zo’n gevoel van, jaaaa we zijn weer thuis! Maar het was wel echt heel gezellig en het voelde echt als een vakantie.

Ik heb toch ook één van de vervelende banen ter wereld ik heb het allemaal al zo goed, maar nu komen we zelfs nog celebraties tegen hier op Rhodos! Chris Zegers is geweest maar ook, Ronald Koeman, Alberto Stegeman en Rob Geus van de smaakpolitie/red mijn vakantie. Hij kwam hier dus voor het programma Red mijn vakantie. We hadden al wat flyers zien hangen dat ze zouden komen. Ze kwamen allebei apart. Nu was ik rustig mijn hotelbezoekjes aan het doen. Staat in eens Rob Geus daar voor mijn neus. Dus hij zag gelijk dat ik van Oad was natuurlijk en kwam direct op mij af. Maar ik mag niks zeggen uiteraard. Maar hij vroeg aan mij of ik wel eens in dat hotel had ontbeten, maar toen heb ik gewoon geantwoord, nooouu ik eet altijd gewoon liever mijn eigen ontbijtje thuis en toen heb ik mij geëxcuseerd…
Ook was Armin van Buren hier op het eiland en kwam in een hele gave club hier op het eiland, de Paradiso. Eigenlijk waren de kaartjes €35,-. Maar ik kan het niet vaak genoeg blijven zeggen, hostess zijn heeft zo zijn voordelen. Zo mochten we ook gratis naar Armin van Buren toe :D Het was wel erg leuk, maar het was niet echt mijn muziek. Ik vind hem eigenlijk net iets te soft. Maar het was wel leuk uiteraard!

Ik heb trouwens een nieuwe vriend hier :D Eindelijk heb ik iemand die altijd op mij wacht als ik thuis kom en ik slaap niet meer alleen. En hij heet ‘Stank You’! Hihihihi jullie zullen hem ook tegenkomen op de foto’s. Hij is oranje van kleur :D Beginnen jullie het al te snappen?? Jaaaaa ik heb een huisdier, een goudvis. Ik was vorige week hier op de kermis, want er was een feestdag (het zou weer eens niet zo zijn hier, met al die feestdagen) namelijk Maria hemelvaartsdag en er was in een klein plaatsje een hele gezellige fair en ook met een kermis erbij. Nou en toen kon je daar ook een balletje in een vissekom proberen te gooien en een vis winnen. Hihihi, dus ik natuurlijk gedaan en jaaa! Ik kreeg m’n vis mee in een mooi plastic zakje. En toen hadden we daar een andere leuke jongen ontmoet die een praatje maakte met ons en die zei op het eind stank you tegen ons i.p.v thank you, dus toen wist ik de naam voor mijn nieuwe vriend. Maar toen kwam natuurlijk nog het leukste, ik moest die vis meenemen naar huis in de auto. Dus ik dacht eerst, ik zet hem op m’n schoot, maar dat was zo lastig schakelen. Toen toch maar op mijn bijrijdersstoel en heb ik hem daar met één hand vastgehouden en de andere hand gereden. Ik dacht eerst nog, zou ik hem in de gordel doen?! Maar nee, toch niet gedaan hihihihi. Zou wel heel grappig zijn geweest, als ik door de politie aangehouden zou worden en ze zouden die vis in z’n gordel zijn zitten naast me :D:D
Ik denk dat ik binnenkort een nieuw vriendje voor hem ga zoeken, want ik vind hem een beetje zielig in z’n eentje. Nu praat ik heel de tijd tegen hem ( ik ben weer thuuuuuuis :D ) en dan kan die met iemand anders praten. Hihi!

Nou ja en verder geniet, geniet en geniet ik nog steeds elke dag hier! Ik wil nog lang niet naar huis en wil er voorlopig ook niet over nadenken.. Dus dat doe ik dan ook niet.
Ik feest en relax gewoon lekker door en ik geniet van deze zomer tot de laatste minuut.

Dikke kus vanaf het zonne-eiland

  • 19 Augustus 2009 - 11:52

    Annelies:

    Ik hoor het al... je hebt het hartstikke rot daar...

    vervelend voor je hoor, gelukkig is het nog maar een paar weken gna gna gna

  • 19 Augustus 2009 - 12:50

    Mam:

    hahahahahahhahaha wat een heerlijk verhaal zeg. hoef ik niet naar de Bieb. EN ik heb stank you een x gezien hihihhhihihi. Ook de foto's zijn beeeeeeeeldig. tot heel gauw. liefs

  • 20 Augustus 2009 - 08:49

    Hanny Vuurens:

    Sjonge Sanne, wat heb jij een leuke baan! Dat zouden we allemaal wel willen. Geniet maar lekker verder hoor.
    Groetjes

  • 24 Augustus 2009 - 18:33

    De Buurman (Dennis):

    Heey buurvrouw
    fijn om te horen dat alles goed met je gaat. en dat je lekker geniet.
    hier verder alles ook goed. geniet er lekker van

    Groetjes De buurman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 58548

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: