Daar is ze weer! - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Daar is ze weer! - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Daar is ze weer!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Augustus 2011 | Spanje, Cala d'Or

Hola buenos dias iedereen,

Hoe gaat het daar in het oh zo mooi zonnig Nederland? Aaah sorry, ik hoor echt alleen maar van mijn gasten dat het niet al te best weer is daar. Jullie zijn altijd welkom om hier nog een paar zonnestraaltjes te komen pakken hoor.

Dat hebben mijn lieve vrienden Merijn en Gina ook gedaan :D Die waren hier 12 daagjes. Ik heb in die 12 dagen zooo hard gelachen, dat mijn buikspieren een stuk strakker waren na die 12 dagen hahhaa. Het was super gezellig. Ik had gelukkig ook veel vrije tijd voor ze. We hebben veel mooie plekjes weer van het eiland gezien. Mijn vrienden hadden zelf ook nog 2 dagen een auto gehuurd. Merijn had ook zijn gitaar bij, dus hebben we nog lekker een hippie avondje op het strand gedaan en lekker blof gezongen.. Daaaaaansen aan zee :D
We zijn ook nog naar het aquapark geweest hier en daar heb ik nog blauwe billen van, van al die glijbanen haha. Kortom het was echt super!

Afgelopen maandag was het hier een feestdag. Iets met Maria volgens mij ;) Maar toen ben ik samen met mijn vriendinnen hier naar het noorden van het eiland gereden. Hier bleek namelijk het mooiste vuurwerk van heel het eiland afgestoken te worden. Nou inderdaad!! Ik heb nog nooit van mijn leven zulk mooi vuurwerk gezien. Ik denk ook dat als ik de volgende keer weer vuurwerk zie, dat ik altijd denk.. Maar zo mooi op Mallorca is het niet. Het vuurwerk bewoog helemaal en het leek wel of het vuurwerk regende op de zee. Ge-wel-dig! Na die avond zijn we ook weer lekker op stap geweest met zijn alle. We genieten er nu nog vollop van, want helaas gaat mijn eerste lieve vriendin alweer 31 augustus weg :( Maar misschien komt ze nog even een weekje terug op vakantie!

Nou lieve mensen dat was het weer even.
Tot de volgende keer maar weer :D

Dikke knuffel van mij

• 17 Augustus 2011 - 20:22

Moeders:

wat een leuke foto's weer. vast door Gina of Merijn gemaakt . ik ga al giechelen als ik naar jullie pret kijk. slapen op het strand..... je lijkt je moeder wel toen ze iets jonger was hihihihihi. liefs

• 18 Augustus 2011 - 07:09

Gap:

Leuk verslag gappestien :-)
    Heb je nog meer foto's van het vuurwerk? Ben wel benieuwd...

Zet eens iets meer uitleg bij de foto's... Dan weet ik tenminste wie al die mannen zijn met wie je een feestje viert :-p

Have fun!! xxxx

• 18 Augustus 2011 - 08:21

Florina:

Wauw, super gezellig daar:D Paul en ik hebben het ook super gehad in Noorwegen, echt zo mooi daar!

liefs Florina

• 20 Augustus 2011 - 12:24

Anouschka:

Hoi meis, wat ziet het er allemaal gezellig uit!!! je zou er bijna stik jaloers op worden. Geniet er maar van hoor want zo kunnen wij thuisblijvers, via jouw verhalen, toch nog mee genieten.
    Veel liefs en tot lezens!

• 22 Augustus 2011 - 14:20

Angélique:

Hallo San,
    Wat leuk, een kaartje van jou op de mat. Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren op de huwelijksreceptie van onze bruidsjonker geweest.... nu nog ons bruidsmeisje.... Nee hoor, je foto's zeggen genoeg. Jij geniet nog lekker van je jonge wilde jaren.
    Wij zitten hier wel in het natte kikkerlandje. Heel veel plezier nog en de groetjes van ons allemaal.

Groet,
    Angélique

• 27 Oktober 2011 - 18:42

Tante Ada:

Hoi Sanne ik kijk heel vaak op je site maar er staat niets nieuws op,is het er zo saai ? je bent over 11 dagen terug .Hopenlijk gebeurt er nog wat.

Gr van ons uit Nieuwegein