Nog maar een paar daagjes en dan… - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Nog maar een paar daagjes en dan… - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar daagjes en dan…

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 Maart 2010 | Griekenland, Athene

is het weer tijd voor: 'werken', maar ook om lekker te bakken in de Griekse zon, pity gyros te eten, relaxen aan het strand, mijn oad-outfit weer uit het stof te halen, party-en, weer mijn eigen huisje en auto te hebben, sirtaki te dansen en aardige en leuke Grieken te ontmoeten;) !
Ik ga weer heerlijk naar Griekenland toe! Zondag is het alweer zover :D Ik ben inmiddels alweer bezig om 'm’n' leventje in 40 kilo te proppen. Maar denk dat het aardig gaat lukken.
Een nieuwe uitdaging voor Oad reizen, een nieuwe bestemming om weer helemaal opnieuw te gaan ontdekken en opnieuw heerlijke avonturen tegemoed te gaan. Dit keer zal ik naar Kreta gaan. Het zal vast en zeker drukker worden dan mijn vorige bestemmingen. We zitten zoizo met een groter team voor Oad, namelijk met 6 personen. Maar ik ben er helemaal klaar voor na deze winter!
Ik ga jullie weer op deze site op de hoogte te houden van al mijn verhalen, het is natuurlijk alweer het 3de jaar. Hopelijk vinden jullie het nog steeds leuk om af en toe te horen of ik nog een autoritje heb gemaakt met mijn nieuwe vis, een nikos papastour gemaakt heb, of nog een leuke Griek aan de haak heb geslagen bijvoorbeeld hahha!
Ik ga jullie allemaal weer erg missen, maar zal ook een beetje voor jullie feestvieren daar :P
Dikke kuss,
Sanne

  • 31 Maart 2010 - 12:54

    My:

    Stuur wat van het warme weer hierheen als je er bent ;)

  • 31 Maart 2010 - 14:02

    Mama:

    nog even verzamelen, poetsen,uitzoeken, naaien, shoppen, wassen....... waar ben jij .nu aanmaken en dan.... wachten tot ik ook in het vliegtuig kan stappen om je op te zoeken en mee te feesten.
    heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier mijn kadotje :-)

  • 31 Maart 2010 - 14:02

    Mama:

    nog even verzamelen, poetsen,uitzoeken, naaien, shoppen, wassen....... waar ben jij .nu aanmaken en dan.... wachten tot ik ook in het vliegtuig kan stappen om je op te zoeken en mee te feesten.
    heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier mijn kadotje :-)

  • 31 Maart 2010 - 16:06

    Florina:

    Veel plezier!!!

  • 31 Maart 2010 - 17:29

    Sanne:

    Hey meisie,

    Denk niet meer dat het gaat lukken om elkaar nog te spreken! Heel jammer dat je er in september niet bij bent, maar wij willen jou heel veel plezier en geluk wensen de komende tijd.

    Dikke kus petra en robin

  • 31 Maart 2010 - 18:15

    Yvon:

    Hey sannie!
    Nou, ik ga vanaf september ook weer hoor! Heb er zin an, nu naar Léon, Spanje, om een halfjaartje te studeren. Nu nog t/m juni in NL en dan weer er vandoor :-D
    Veel plezier en succes!

    X yvon

  • 01 April 2010 - 18:34

    Mirjam Brr:

    He San,

    Het is alweer zover joh! Leuk joh! Hopelijk ga je het weer enorm naar je zin krijgen daar.
    Geniet ervan en werkse!! Enne.. niet te bruin terug komen he :P

    X Mir

  • 02 April 2010 - 08:03

    Marcel:

    ben nu al een beetje jalours haha, zie je vanavond

  • 02 April 2010 - 16:06

    Hanny Vuurens:

    Zo, zo en daar ga je weer! Ja ik wil graag weer op de hoogte blijven. Heel veel succes en maak er weer een fijne en goede tijd van
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 58512

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: