Het is weer zover! - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu Het is weer zover! - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Sanne Bruijn - WaarBenJij.nu

Het is weer zover!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 November 2013 | Nederland, Arkel

Hallo allemaal,

Het is weer zover... Ik ga het kleine kikkerlandje weer verlaten. Ik ben heerlijk zes weken hier geweest, het was super om iedereen weer te zien.

Gisteren heb ik nog ontzettend genoten van de bruiloft van mijn allerliefste zus en zwager. Ze hadden drie weken voor de datum, toch besloten te gaan trouwen ook mede omdat ik er dan bij kon zijn. Hoe lief is dat! Daar kwam wel wat (leuk) geregel en een beetje stress bij kijken de afgelopen dagen. Toch heb ik dan vanmiddag ergens tijd gevonden om mijn backpack in te pakken. Elf jaar geleden kocht ik mijn eerste backpack, maar het was toch tijd om een keer een nieuwe te kopen. Dus mijn gloed nieuwe backpack staat nu in de hoek van de kamer te wachten tot hij morgen op mijn rug mag klimmen.
Samen met mijn vriendin Saskia, die ik ken van een zomer werken op Samos, gaan we het avontuur te gemoed... Australie en Nieuw-Zeeland rond. Ik heb voor één jaar een werk/reisvisum. Dit visum kun je maar één keer in je leven aanvragen als je tussen de 20 en 30 jaar oud bent. Hierdoor kan ik gewoon werken tussendoor in Australie. Dus wie weet zien jullie over een tijdje op deze site foto's voorbij komen, dat ik mango's o.i.d aan het plukken ben ;)
Morgen vertrekken we en gaan we eerst een vliegreis tegemoed van 15uur naar Taiwan. Daar blijven wij vier dagen, zodat we de vliegreis van 24uur een beetje kunnen breken en gelijk een stukje China meepakken uiteraard. Dan vliegen we vrijdag door naar Sydney en dan kan het avontuur écht gaan beginnen.

Ik ga proberen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden via deze website.

Ik zal jullie gaan missen!!!!!!!!!!!!

Veel liefs, Sanne

  • 17 November 2013 - 19:36

    Trish & Mike:

    Liefe Sjanne, eindelijk is het sofer :)!!!!!! Na veel voorpret staat de backpack dan ongeduldig te wachten..heeerlijk!! We wensen jullie een fantastische start en volgen je op de voet (als je n vervelend vliegje om je heen voelt..think twice..its meee..haha)!! Liefe Sjanne..ik hou toch sssooofeeel fan jou ;)!!! Xxxx Sjerrol & Mikey G

  • 17 November 2013 - 20:07

    Petra:

    Hoi Sanne,

    Wat een gaaf avontuur ga je weer tegemoet. Geniet ervan en tot ziens!

    Liefs Fam van Kekem

  • 17 November 2013 - 20:21

    Jeroen:

    Die Gap...doe voorzichtig en maak er een super tijd van. We houden van je ♥♥

  • 17 November 2013 - 20:45

    Je Enige Echte Mama:

    GA lief Kadotje en geniet van je avontuur.
    Ga en kom weer veilig bij ons terug. Wij wachten op jou

  • 17 November 2013 - 22:40

    Brigitte:

    Hey lieve sanne,

    Ontzettend veel plezier en kom wel weer terug. Het was dat het zo ver vliegen was om naar familie te gaan want eigenlijk wilde ik niet meer terug naar huis toen ik in nieuw Zealand was. Heb een half jaar met heimwee naar elk vliegtuig in de lucht gekeken. En krijg weer kriebels als ik je verhaal lees :-)
    Ik weet zeker dat je het geweldig gaat hebben en prachtige dingen zult zien. Ik kijk er naar uit om je verhalen te lezen. Liefs en een dikke X

  • 18 November 2013 - 11:44

    Sandra:

    Lieverd,

    Heel veel plezier en geniet ervan meid!!!! ik kijk uit naar jouw verslagen onderweg!!!! x x x x x x x x x x

  • 18 November 2013 - 13:29

    Anouschka:

    Hoi Sanne,

    De kop is er vanaf. Je bent weeeeer onderweg (lekker gevoeld hé). Heel veel reisplezier en hou ons, in ons saaie alledaagse Arkel, op de hoogte.

    Liefs
    AMB

  • 18 November 2013 - 13:54

    Jeffrey:

    Lieve schat,
    Heel veel plezier, eerst in Taipei, maar daarna in Down Under. Je gaat een heel mooi avontuur tegemoet!! Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Have fun en doe voorzichtig, ik wil je graag weer heel terug!!!! Dikke kus. Doei poepie!!!

  • 18 November 2013 - 16:34

    Cees:

    Ha Sanne,
    heel veel plezier daar aan de andere kant van onze bol ! Geniet er van tot het uiterste. Alle goeds voor jou en Saskia daar. We volgen je via deze site en zien je volgend jaar ergens weer. grote groet, cees

  • 18 November 2013 - 20:19

    Gap:

    Lieve schwess....

    Op dit moment zit je ergens hoog in de lucht richting China. Op naar een van de grootste avonturen uit je leven. Geniet van alles! We spreken elkaar zoveel mogelijk... xxxxxx gappestien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Hallo lieve mensen, Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en een beetje meegenieten van mijn reizen! Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Groetjes, Sanne

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 58440

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 17 November 2014

Australie

19 Januari 2012 - 09 Maart 2012

Backpacken door Calafornia

13 April 2011 - 07 November 2011

Standplaatshostess zomer 2011

04 April 2010 - 03 November 2010

Standplaatshostess zomer 2010

05 April 2009 - 29 Oktober 2009

Standplaatshostess zomer 2009

06 April 2008 - 02 Oktober 2008

Standplaatshostess zomer 2008

Landen bezocht: